إجمالى عدد زيارات المدونة

الاثنين، أبريل 11، 2011

جديد 10-4-2011

كلمات اغتية جميلة تغنى بها العندليب الأسمر
عبـد الحلـيم حــافـظ
كنت فين
كنت فين وانا فيـــــــــــــــــــن جيت لـي مـنيــــــــــــــــــــن
والأيـام دي كـانـــــــــــــــــت غايبـة عني فيــــــــــــــــــــن
نظرة عـين فايتـــــــــــــــــــــة القلب وفيه جرحيــــــــــــن
من حلاوتهـــم قلـــــت يا ريـــــت كان لي قلبيــــــــــــــــن
قلبـي وقـلبك كـانـوا بـعيــــد عمر ما كان بيــنـهم مـواعيــد
يـوم ما قابلتك كان يوم عيـــد شفـت أنـا حـلمه من سنتيــن
وكلام ساعتين فات في دقيقتيـن وقالوا نوبتين قلبين وروحيـن
كلــمـة إنـقـالت وأنـا رديــــت لـحـن إتـغنـى وانـا غـنيـــــت
رحـت اسـال عن حـالـي لـقـيـت وتـر الـقـلـب إنـقسم اتنيــن
وكلام ساعتين فات في دقيقتين وقالوا نوبتين قلبين وروحيـن
أول مـرة قـابـلـت هــــواك كــنت نـسيــت كلمـة ويـاك
أنا دلـوقـت شـايفها معــــاك حـاتـقولـهالــي إمتـى وفيــن
وكلام سـاعتين فات في دقيقتيـن وقالوا نوبتين قلبين وروحيـن

ليست هناك تعليقات: